Τετάρτη, 4 Φεβρουαρίου 2015

Ο Δημήτρης Χασάπης Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας;


 
Σύμφωνα με ανεπίσημες πληροφορίες ο Πανεπιστημιακός Δημήτρης Χασάπης θα είναι ο νέος Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας.
Ο Δημήτρης Χασάπης είναι Αναπληρωτής Καθηγητής Μαθηματικής Εκπαίδευσης στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Σπουδές
1992 Διδακτορικό Δίπλωμα στις Επιστήμες της Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου....
Πάτρας.
1979 Δίπλωμα Παιδαγωγικής Επιμόρφωσης, Παιδαγωγική Σχολή της Σχολής Εκπαιδευτικών Λειτουργών Επαγγελματικής & Τεχνικής Εκπαίδευσης Αθήνας.
1978 Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Master of Science in Mathematics, The City University, London.
1972 Πτυχίου του Μαθηματικού Τμήματος, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Ερευνητικά ενδιαφέροντα
Η διαμεσολάβηση ιστορικά αναπτυγμένων και πολιτισμικά καθιερωμένων συμβολικών και τεχνικών τεχνημάτων στη συγκρότηση και ανάπτυξη μαθηματικών εννοιών
Δημόσια κατανόηση των μαθηματικών και ιδεολογικές διαστάσεις της μάθησης και της διδασκαλίας των μαθηματικών
Αριθμητικές δεξιότητες και πρακτικές

Μαθήματα – Σεμινάρια
Προπτυχιακά


Λογικο-μαθηματικές σχέσεις και αριθμητικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση
Χωρικές σχέσεις και γεωμετρικές έννοιες στην προσχολική εκπαίδευση
Υλικά και δραστηριότητες διδασκαλίας μαθηματικών Ι & ΙΙ
Θέματα ιστορίας και φιλοσοφίας των μαθηματικών
Βασικές έννοιες μαθηματικών

Μεταπτυχιακά
Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις:


Chassapis, D. (2013), The history of mathematics as scaffolding for introducing prospective teachers into the philosophy of mathematics, Analytic Teaching and Philosophical Praxis, 34 (1), 69-79.
Chassapis, D. & Giannakopoulou, E.(2013), Transforming traditional university teachers to open and distance learning adult tutors: a Greek endeavor, Proceedings of the The Open and Flexible Higher Education Conference «Transition to open and on-line education in European universities», EADTU, Paris, 92-100.
Chassapis, D. & BaniFaris Dherar (2012), The mediation of hand-held instruments vs. dynamic geometry sofware in the formation of geometric concepts in perpendicular and parallel lines by children in two different cultures, Scientific Bulletin – Educational Sciences Series, 2, 72-86.
Chassapis, D. (2012), Reflections on school mathematics experiences: Mathematics teaching as a practice of excluding students from mathematical culture. Proceedings of the 64th CIEAEM International Conference “Mathematics Education and Democracy: learning and teaching practices”, Rhodes, Greece.
Chassapis, D. & Giannakopoulou, E., (2012), Numbers in the front page: Mathematics in the news. Proceedings of the 64th CIEAEM International Conference “Mathematics Education and Democracy: learning and teaching practices”, Rhodes, Greece.
Χασάπης Δ. (2012), Η Μάθηση της γεωμετρίας ως οικειοποίηση της χρήσης γεωμετρικών οργάνων: Δύο μαθησιακά επεισόδια και μια διδακτική πρόταση. Πρακτικά Επιστημονικού Συμποσίου «Γεωμετρία: Από την επιστήμη στην εφαρμογή», ΤΕΙ Πειραιά.
Χασάπης Δ. (επιμ.), (2012), Το παιχνίδι στη μάθηση και στη διδασκαλία των μαθηματικών, Πρακτικά 10ου Διήμερου Διαλόγου για τη Διδασκαλία των Μαθηματικών, ΤΕΑΠΗ-ΕΚΠΑ, Αθήνα.
Χασάπης Δ. (2011), Μαθηματικά στην κουζίνα, Μαθηματικές δραστηριότητες για παιδιά…και τους γονείς τους, Εκδόσεις Μεταίχμιο, Αθήνα.
Χασάπης Δ. (2010), Εισάγοντας τα μαθηματικά στο νηπιαγωγείο ως αφήγηση, Νέα Παιδεία, 36, 75-84.
Chassapis D. (2010), Α framing of the world by mathematics: a study of word problems in greek primary school mathematics textbooks. Στο U. Gellert, E. Jablonka & C. Morgan (Eds.) Proceedings of the Sixth International Mathematics Education and Society Conference. Belrin: Freie Universität Berlin, 209-218.
Chassapis D. (2008), Τhe influence of a cultural tool on approaching a problem from the history: solving a geometry problem on graph paper. Στο M. Kourkoulos &C. Tzanakis (eds), Proceedings of the 5th International Colloquium on the Didactics of Mathematics, vol. II, University of Crete, Department of Education, Rethymnon,183-191.
Chassapis D. & Chatzivasileiou E. (2008), Socio-cultural influences on children’s conceptions of chance and probability. Στο J.F. Matos, P. Valero & K. Yasukawa (Eds.) Proceedings of the Fifth International Mathematics Education and Society Conference. Lisbon: Centro de Investigação em Educação, Universidade de Lisboa – Department of Education, Learning and Philosophy, Aalborg University, 197-206.
Chassapis, D. (1998/99), The mediation of tools in the development of formal mathematical concepts: The compass and the circle as an example,
Educational Studies in Mathematics, 37 (3), 275 –293.
Chassapis, D. (1997), The social ideologies of school mathematics applications: a case study of elementary school textbooks, For the Learning of Mathematics, 17, 3, 24-27.

ΒΙΒΛΙΑ

ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΒΑΣΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΕΝΝΟΙΩΝ: ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ: ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΟΠΩΣ Ο ΕΣΕΡ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ: ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΟΠΩΣ Ο ΚΑΝΤΙΝΣΚΙ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ: ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΟΠΩΣ Ο ΜΑΛΕΒΙΤΣ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΑ ΤΕΤΡΑΠΛΕΥΡΑ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ: ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΟΠΩΣ Ο ΜΟΝΤΡΙΑΝ ΚΑΙ ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΘΕΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ: ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ...ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου