Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

ΠΕΤΕΕΜ: ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΝΕΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΑΘΗΝΑ 30-1-2015
Αριθ. Πρωτ.07
ΠΡΟΣ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

1. Υπουργό κ. Αριστείδη Μπαλτά
2. Αναπληρωτή υπουργό Πολιτισμού κ. Νίκο Ξυδάκη
3. Αναπληρωτή υπουργό Παιδείας κ. Τάσος Κουράκη
4. Αναπληρωτή υπουργό Έρευνας και Καινοτομίας κ. Κώστα Φωτάκη
5. Υφυπουργό Αθλητισμού κ. Σταύρο Κοντονή
 
Α. Παπανδρέου 37
151 80, Μαρούσι
ΑΘΗΝΑ 
Κύριοι Υπουργοί
Το Δ.Σ. της ΠΕΤΕΕΜ σας καλωσορίζει ως νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείο Πολιτισμού Παιδείας Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, με την ΕΛΠΙΔΑ για μια νέα ΑΡΧΗ και ΑΝΑΤΡΟΠΗΣ στο χθες της στασιμότητας και της παρακμής. Της αναξιοκρατίας, του αυταρχισμού, των διώξεων (κατάργηση του τεκμηρίου της αθωότητας), της υποβάθμισης και φτωχοποίησης των εκπαιδευτικών, της διάλυσης της ΤΕΕ, της ευνοιοκρατίας κ.λ.π. και  γι’ αυτό παρακαλούμε να δεχθείτε τα....
συγχαρητήριά μας και καλή δύναμη στο έργο σας.
Ευελπιστούμε οι προσπάθειές σας καθώς και αυτές των συνεργατών σας, να αποδώσουν γόνιμους  «καρπούς» τόσο στην πολύπαθη δημόσια εκπαίδευση όσο και στον πολιτισμό και τον αθλητισμό της χώρας μας. 
Με την ευκαιρία θέλουμε να σας επισημάνουμε τη συνεχή υποβάθμιση της δευτεροβάθμιας Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης [ΤΕΕ] και ειδικότερα της εργαστηριακής εκπαίδευσης, από μια παιδαγωγική ελίτ του υπουργείου, η οποία για χρόνια «πασχίζει» να επιβάλει εκπαιδευτικά ανώφελα και ουδέτερα project έξω από τις πραγματικές απαιτήσεις της β/θμιας ΤΕΕ για την απόκτηση επαγγελματικής ειδικότητας.
«Συνταγές» υποβάθμισης της τεχνικής επιστήμης και των δεξιοτήτων της. Χωρίς ουσιαστικά ενιαίο κεντρικό σχεδιασμό σε επίπεδο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Χωρίς να παίρνουν υπόψη τους τις προτάσεις των εμπλεκόμενων εκπαιδευτικών φορέων, ακόμα ούτε καν της ΟΛΜΕ. Αντιλήψεις και πρακτικές των «ισόβιων» παραγόντων της εκπαίδευσης, που έχουν καταδικαστεί από την Ένωσή μας ως συντεχνιακές, ανεδαφικές και εμπάθειας προς τους καθηγητές των εργαστηρίων. Η αλλαγή αυτού του status επιβάλλεται άμεσα να γίνει στο υπουργείο, που μόλις αναλάβατε αν θέλουμε πράγματι η ΤΕΕ να παίξει καθοριστικό μορφωτικό ρόλο ως δημόσιος φορέας παροχής τεχνολογικών γνώσεων και δεξιοτήτων. Επιτέλους να υπάρξει  σύνδεση της τεχνικής επιστήμης με την απόκτηση ειδικότητας με επαγγελματικά χαρακτηριστικά.  

Η εκπαίδευση της νέας γενιάς πρέπει να πραγματοποιείται από ένα νέο σύγχρονο σχολείο της Θεωρίας και της Πράξης. Αντί να την οδηγούν με τις πολιτικές των μνημονίων στο κοινωνικό περιθώριο, στην «αμάθεια», την ανεργία και στα «κάτεργα» της ευέλικτης και απλήρωτης κατάρτισης. Παράλληλα για ένα μεταβατικό στάδιο μπορεί να λειτουργεί εκπαιδευτική δομή (Τεχνική Σχολή) στην ενιαία β/θμια ΤΕΕ. Με σκοπό τον συντονισμό ομάδων σχολείων στην εργαστηριακή εκπαίδευση, την κάλυψη των άμεσων αναγκών της αγοράς σε ειδικότητες αιχμής κατώτερης και μέσης στάθμης για μαθητές που δεν μπορούν ή δεν επιθυμούν τη συνέχιση των σπουδών τους στην τριτοβάθμια εκπ/ση.  
Και πάλι ευχόμαστε σε όλη την πολιτική ηγεσία του υπουργείου καλό κουράγιο και ευελπιστούμε στην ύπαρξη μιας γόνιμης θεσμικής συνεργασίας για το καλό της εκπαίδευσης για τη δομική αναδιοργάνωσή της, με ταυτόχρονη αναβάθμιση, της ΤΕΕ μέσα στο νέο οικονομικό, τεχνολογικό και ανταγωνιστικό περιβάλλον που διαμορφώνεται.

ΕΔΡΑ: ΑΘΗΝΑ
ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ 1974
Δ/νση: Γραφεία ΟΛΜΕ (Κορνάρου 2-Αθήνα)
www.peteem1.blogspot.com
e-mail: peteem.te01@gmail.com
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ: 

Πρόεδρος 6977982673,
Α’ Αντιπρόεδρος 6973804297
Γραμματέας 6980753768

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου