«ΑΤΑΞΙΑ»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΟΑΕΔ
email: ataxia.edu.oaed@gmail.com
Το
νέο που μοιάζει με το παλιό!
Υποταγή
ή ανατροπή;
Μετά
τις εκλογές και την ανάδειξη νέας κυβέρνησης και του διορισμού νέου διοικητή
στο Δ.Σ του ΟΑΕΔ, έχοντας όμως νωπή τη μνήμη μας και από το όσα συνέβησαν στις
εκλογές του 11ου Συνεδρίου
της ΟΕΛ-ΟΑΕΔ, από τους «συναδέλφους» της λεγόμενης «αγωνιστικής συσπείρωσης
εκπ/κών», που συνεχίζουν...
το παλιό «βιολί», σαν να μην έχει συμβεί τίποτε, σε αυτό το νέο τοπίο που μοιάζει με το παλιό, παίρνουμε την πρωτοβουλία να βγούμε μόνοι μας στο ξέφωτο. Τούτη τη φορά όμως θα προσπαθήσουμε να αποφύγουμε την «φάκα», που πιθανόν να προσπαθήσουν να μας στήσουν ξανά οι «μόνιμοι κάτοικοι» της οδού Τράχωνες 8.
το παλιό «βιολί», σαν να μην έχει συμβεί τίποτε, σε αυτό το νέο τοπίο που μοιάζει με το παλιό, παίρνουμε την πρωτοβουλία να βγούμε μόνοι μας στο ξέφωτο. Τούτη τη φορά όμως θα προσπαθήσουμε να αποφύγουμε την «φάκα», που πιθανόν να προσπαθήσουν να μας στήσουν ξανά οι «μόνιμοι κάτοικοι» της οδού Τράχωνες 8.
Δηλαδή
ενώ θα περιμέναμε να τοποθετηθούν για τα όσα τους καταγγέλλουμε, όσον αφορά για
την αφερεγγυότητά τους στην συνδικαλιστική «Συμμαχία»,
που είχε συμφωνηθεί μεταξύ μας για κοινή εκλογική κάθοδο και αντιπροσώπευση στο
Δ.Σ. της Ομοσπονδίας, αυτοί αδιαφορούν για το ηθικό πολιτικό ζήτημα που έχει
προκύψει και συνεχίζουν στο ίδιο μοτίβο, του γνωστού ρόλου γι’ αυτούς, αυτόν του
παραγοντισμού. Η αδράνειά τους, στα
συνδικαλιστικά πράγματα για μια ακόμη φορά, οδηγεί σε εφησυχασμό, σε υποσχέσεις και φρούδες ελπίδες, κρύβοντας όμως
την πραγματική αλήθεια που έρχεται. Αποδεχόμενοι έτσι την "πολιτική του ρεαλισμού"
και της αναμονής. Προετοιμάζοντας
ταυτόχρονα το ανάλογο κλίμα για το
μοίρασμα της «λείας» και τους νέους
ρόλους τους στη διοίκηση της εκπαίδευσης κ.α. Έτσι εξηγούνται για ποιες επαφές
με την πολιτική ηγεσία, κάνουν λόγο στην ανακοίνωσή τους ως Δ.Σ. της ΟΕΛ-ΟΑΕΔ!!!
Με χαρακτηριστικό δείγμα ανοχής προς τη κυβέρνηση τόσο από τους πρωτοβάθμιους
Συλλόγους όσο και το Δ.Σ. της ΟΕΛ, αυτό των ωρομισθίων, όπου τους θυμήθηκαν «κατόπιν
εορτής», αφότου τα γεγονότα τους εξέθεταν καθημερινά. Δε ήξεραν ότι ωρομίσθιοι δεν
είχαν πληρωθεί μετά από 3 μήνες που προσλήφθηκαν και ότι μειώθηκε το ωρομίσθιο κατά 30% σύμφωνα
με τον μνημονιακό νόμο, που θα… καταργούταν...;
Συνεχίζουν να μας προκαλούν! Με όλα αυτά που γίνονται στο χώρο της
εκπαίδευσης στον ΟΑΕΔ (αυταρχισμός, κομματισμός, συντεχνία, αναξιοκρατία,
αδιαφάνεια κ.α.) για να ανατραπούν χρειάζεται να έρθουμε κόντρα στις πολιτικές
που τα συντηρούν. Η αλλαγή των συσχετισμών και η διαμόρφωση ενός αγωνιστικού προγράμματος,
άμεσης διεκδίκησης λύσεων των θεσμικών-εργασιακών και οικονομικών προβλημάτων, για
να έχει επιτυχία, πρέπει να συσπειρώνει το σύνολο των συναδέλφων μονίμων και
ωρομισθίων, στη βάση κοινής δράσης έξω από λογικές του κυβερνητισμού, του παραγοντισμού
και της αναμονής. Πρακτικές που απαξιώνουν και περιθωριοποιούν ακόμη
περισσότερο τα ρόλο της Ομοσπονδίας και τις συλλογικές αποφάσεις. Προσδίδουν βουλιμία
και προσωπικές φιλοδοξίες. Όσο συνεχίζουν να συμπεριφέρονται με αλαζονεία και
απαξίωση στις δημοκρατικές αρχές και λειτουργίες του συνδικαλιστικού κινήματος
θα εκτίθενται ακόμα περισσότερο, όπως και όσοι τους ακολουθούν σε αυτόν τον
ολισθηρό δρόμο! Ιδιαίτερα δε εκείνοι οι συνάδελφοι, που ούτε «είδαν», ούτε «άκουσαν»
αλλά ούτε και «ρωτήθηκαν», όπως δικαιολογούνται σήμερα για την «αθέτηση» του
λόγου τους στις εκλογές της ΟΕΛ. Οι δικαιολογίες αυτές εφευρίσκονται για να
αποποιηθούν τις προσωπικές και συλλογικές τους ευθύνες και να καλύψουν με κουτοπονηριά
αυτή την αναξιοπιστία της παράταξής τους.
1.
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ: Από το 1952 της ίδρυσης του ΟΑΕΔ,
στον τομέα της τεχνικής επαγγελματικής κατάρτισης, έξω από το εκπαιδευτικό
σύστημα τεχνικής παιδείας του υπουργείου παιδείας, λειτουργούσαν δομές και
προγράμματα που υπηρετούσαν το παραγωγικό σχολείο (Φορντισμός
| Ανθρωπο Γεωγραφίες), με τον θεσμό της παιδικής μαθητείας του γερμανικού
δυϊκού συστήματος. Οι διορισμένες από τις κυβερνήσεις, αρχικά «στρατοκρατούμενες»
και στη συνέχεια κομματικές διοικήσεις του Οργανισμού, εφάρμοζαν κάθε φορά
πιστά τους σχεδιασμούς της κυρίαρχης διεθνής οικονομικής ελιτ, οργανώνοντας
προγράμματα ειδίκευσης και κατάρτισης για κατώτερης στάθμης τεχνικούς στα
πρότυπα των δεξιοτήτων του τεϊλορισμού (Η Κρυφή Γοητεία του Τεϊλορισμού -
Indymedia), σε ένα «κλειστό»
καλοπληρωμένο δίκτυο σε όλη τη χώρα.
2.
Η
ένταξη της χώρας μας στην Ε.Ε. και στην ΟΝΕ είχε ως αποτέλεσμα την
αποβιομηχάνιση της χώρας και της αποσάθρωσης της παραγωγικής οικονομίας τόσο στον
πρωτογενή όσο και στον δευτερογενή τομέα.
3.
Στην
εποχή των μνημονίων με την δραστική μείωση των δημόσιων δαπανών για να πληρώνονται
οι τοκογλύφοι, η ΤΕΕ παραδόθηκε σε μια εφήμερη κατάρτιση με ταυτόχρονη
υποβάθμιση των βιομηχανικών ειδικοτήτων. Προωθούν ειδικότητες μόνο για τον καλλοπισμό
του ανθρώπου και των χρηματοπιστωτικών συναλλαγών, έτσι εξηγούνται και οι
διαθεσιμότητες και οι καταργήσεις ειδικοτήτων στις ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ.
4.
Η
παραγωγική βιομηχανία με την χρήση της επιστήμης των νέων τεχνολογιών αφομοίωσε
τις τεχνικές δεξιότητας του τεχνικού εργάτη στη νέα οικονομία υποχρεώνοντας
πλέον όλα τα εκπαιδευτικά συστήματα να παρακολουθήσουν αυτή τη ραγδαία ανάπτυξη
της πληροφορικής και της ρομποτικής στην παραγωγή καθώς και σε επίπεδο
υπηρεσιών.
5.
Μια
νέα υπεραξία παράγεται πλέον αυτή της άυλης χρηματοπιστωτικής στη θέση της
βιομηχανικής παραγωγής εκτοπίζοντας, τον τεχνίτη επισκευαστή περιορισμένων
γνώσεων, αφού η ρομποτική βρίσκεται στην 7η γενιά εξέλιξής της-πλήρης
αυτοματοποίηση της παραγωγής ενώ αποσάρθρωσε τις παραγωγικές δομές στο νότο της
Ε.Ε. (κλείσιμο των εργοστασίων)
6.
Η
διεύθυνση εκπαίδευσης του ΟΑΕΔ καθώς και του υπουργείου παιδείας, ούτε που
κατάλαβαν τι έγινε, ούτε και που αντιδρούν και εφαρμόζουν ότι τους πλασάρει ο ΟΟΣΑ, η συμφωνία Λισαβόνας και η λευκή βίβλοςκαθώς και τα διεθνή ταμεία χρηματοδότησης πειραματικών προγραμμάτων προς όφελος
του ιδιωτικού κεφαλαίου. Εδώ υπάρχουν διαχρονικές ευθύνες για τον υποβιβασμό
της τεχνικής επαγγελματικής εκπαίδευσης των σχολείων μας και της αφαίρεσης
σταδιακά και με μεθοδικό τρόπο του εκπαιδευτικού έργου, ενώ σήμερα προωθούν τα
δουλικά ΣΕΚ την μαθητεία και άλλες μορφές εκμετάλλευσης, γιατί θέλουν τη νέα
γενιά στην αμάθεια και σε απλήρωτα γκαρσόνια των κατακτητών «εταίρων» της χώρας.
Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΗΜΑ ΤΟΥ
ΟΑΕΔ
Βιώνουμε την συνδικαλιστική ανυδρία
στην εκπαίδευση του ΟΑΕΔ. Η συνδικαλιστική γραφειοκρατία του χώρου ας
σταματήσει τα κροκοδείλια δάκρυα για το κακό που μας βρήκε. Αν δεν μπορούν να
ερμηνεύσουν την εξέλιξη της καπιταλιστικής οικονομίας και πως αυτή υπηρετείται
στις περιφερειακές χώρες της ΕΕ οφείλουν να μας πουν ένα συγγνώμη και να
αποχωρήσουν. Επιμένει η μεταλλαγμένη «συσπείρωση» ότι όλα τα δεινά στα σχολεία
μας είναι η μετατόπιση της μαθητείας από εποπτευόμενη σε ιδιωτική υπόθεση των
επιχειρήσεων! Βλέπουν μόνο το τυρί ενώ δεν μπορούν να δουν τη φάκα που έστησαν
με τα μνημόνια στην εκπαίδευση οι συγκυβερνήσεις και ορισμένοι παράγοντες του
ΟΑΕΔ. Δεν έχουν κάνει κάποια σοβαρή επεξεργασία για τα νέα δεδομένα που ήρθαν
στο χώρο της μέσης ΤΕΕ. Η μεν ΠΑΣΚ σύμφωνα και με την τελευταία ανακοίνωσή της
ονειροπολεί τη «καλή» μαθητεία του ΠΑΣΟΚ ως θεσμό κλειδί της «αναβάθμισης» της
ΤΕΕ, ξεχνώντας ιδιαίτερα σήμερα ότι δεν μπορεί να υπάρξει πρώιμη κατάρτιση
διότι οι γνώσεις και δεξιότητες απαιτούν ένα σοβαρό υπόβαθρο γενικών γνώσεων
για την κατανόηση των δεξιοτήτων που οι νέες τεχνολογίες απαιτούν. Η μεν ΔΑΚΕ
εξυμνεί την ελληνογερμανική συνεργασία των πειραματικών ΣΕΚ!
Παρά τα αλλεπάλληλα συνέδρια, δεν έχουμε
δει από τις κυρίαρχες παρατάξεις, κάποια σοβαρή πρόταση για το νέο ρόλο της ΤΕΕ
στη χώρα μας και ποιες δημόσιες δομές θα υπηρετήσουν αυτό το νέο project, ούτε να επισημάνονται οι αιτίες που
έφεραν την κατάσταση μέχρι εδώ στην εκπαίδευση των σχολείων μας.
Έχουν ευθύνη οι κυρίαρχες
συνδικαλιστικές δυνάμεις στην εκπαίδευση του ΟΑΕΔ, που αντί να οργανώσουν ένα
ισχυρό μέτωπο (εντός και εκτός του Οργανισμού), για την διεκδίκηση του νέου
τεχνικού σχολείου, που θέλουμε και μπορούμε να κατακτήσουμε με το υπόλοιπο
συνδικαλιστικό κίνημα, αυτοί κυβεύουν και ασχολούνται με μικροεξυπηρετήσεις.
Πότε αντέδρασε η ΟΕΛ με σχέδιο και αγωνιστική
προοπτική, παρά μόνο την εποχή της τριχοτόμησης και τότε η ανάγκη έσκιαξε τα έρμα.
Βλέπουμε
την πλήρη αδράνεια του Περιφερειακού Συλλόγου Εκπ/κών λειτουργών Ν.Δ. Ελλάδας και σχεδόν όλων των περιφερειακών
Συλλόγων αφού η ΔΑΚΕ για το μόνο που κατάφερε καλά την προηγούμενη διετία ήταν
το βόλεμα των ημετέρων. Η άρνηση του Δ.Σ. να ενεργοποιηθεί ο Σύλλογος και να
δράσει στοιχειωδώς είχε ως αποτέλεσμα να «θάψουν» τις προτάσεις μας το σχέδιο
υπομνήματος με τα προβλήματα της περιόδου που καταθέσαμε, ούτε καν
ανακοίνωση-διαμαρτυρία για την καθυστέρηση των προσλήψεων των ωρομισθίων, τις
καταργήσεις ειδικοτήτων κ.λ.π. δεν έβγαλαν…
Ενώ όλοι κάθε φορά λένε στα λόγια ότι
στηρίζουν τους συναδέλφους ωρομισθίους εντούτοις τίποτε δεν έχουν κάνει ούτε
για την έγκυρη πρόσληψή τους αλλά ούτε και για την πληρωμή τους πριν τις
γιορτές!
Έχουν συνθηκολογήσει σε εργασιακή ειρήνη!!!
Είμαστε μάρτυρες της «οβιδιακής» μεταμόρφωσης
των πρώην «στελεχών» του ΠΑΣΟΚ, που εκτός ότι αδικείται η ίδια η αριστερά και
οι ανιδιοτελείς συναγωνιστές του χώρου, προκαλείται βάναυσα η ιστορική μνήμη
όταν είναι γνωστά της πάσης τα έργα και οι ημέρες των παιδιών του Α2. Τον
παραγοντισμό, τον διαδρομισμό και τις «κλίκες» τις ζήσαμε, μόνο που δεν θα
ανεχθούμε να μας καθίσουν ξανά στο «σβέρκο» οι ίδιοι άνθρωποι της κάθε φορά
εξουσίας και μάλιστα με αριστερό μανδύα.
Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ-ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ
ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ: «Συλλογική Σύμβαση Εργασίας»
Η «ΑΤΑΞΙΑ»
ως εκπαιδευτικό δίκτυο, μπροστά σε αυτό το αρνητικό περιβάλλον που έχουν
διαμορφώσει οι δύο μονομάχοι στον συνδικαλισμό της εκπαίδευσης του ΟΑΕΔ σε
βάρος των δημοκρατικών συλλογικών διαδικασιών θα πάρει την πρωτοβουλία με όσες
δυνάμεις διαθέτει να υπερβεί οργανωτικά και πολιτικο-συνδικαλιστικά αυτή την
περιορισμένη σε ισχύ συντεχνία.
Οι καιροί απαιτούν κινηματικά σωματεία
και πρωτοβουλίες εργαζομένων αποφασισμένους για ρήξεις και ανατροπές, κάτι που
σήμερα λείπουν από το λεξιλόγιο αυτών που θέλουν να λέγονται εκπρόσωποι των
εργαζομένων καθηγητών στον ΟΑΕΔ. Μας «γάγγραιναν» από την υγρασίας τους. Το
συνδικάτο μας δεν έχει κανένα κύρος στην εκπαιδευτική και συνδικαλιστική
κοινότητα της χώρας μας. Αν θέλει να ανακτήσει κάτι από την χαμένη
συνδικαλιστική «τιμή» οφείλει να επεξεργαστεί και διεκδικήσει σε δευτεροβάθμιο
επίπεδο «Συλλογική
Σύμβαση Εργασίας» θεσμικών μέτρων και να καταθέσει την πρότασή της στην ΑΔΕΔΥ
για μισθολόγιο-συνταξιοδοτικά κ.λ.π.
Ο
βασικός κορμός των θέσεων-αιτημάτων- διεκδικήσεων για συνδικαλιστικά, θεσμικά
και εκπαιδευτικά-οικονομικά θέματα, που
μπορεί να ενώσουν όλους τους συναδέλφους της εκπαίδευσης του ΟΑΕΔ σε ένα ενιαίο
συνδικάτο ενδεικτικά είναι:
ΘΕΣΜΙΚΑ -
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ: Νέο σχολείο-Διορισμοί-Μαθητικά θέματα
1.
Ενιαία δημόσια δωρεάν αναβαθμισμένη
ΤΕΕ. Δημόσιες Σχολές Τεχνών και Επαγγελμάτων [ΔΣΤΕ] - διετούς ή τριετούς φοίτησης, ανάλογα με την ειδικότητα,
ενταγμένες στο επίπεδο της ανώτερης τυπικής β/θμιας εκπ/σης - για αποφοίτους
Γυμνασίου ή Α΄ Λυκείου με αντιστοιχία στο 3ο, επίπεδο.
2.
Μεταλυκειακά
Εκπαιδευτικά Επαγγελματικά Κέντρα (Μ-ΕΕΚ)
ειδίκευσης και επανακατάρτισης (open education and technology and treeing), εργαζομένων και ανέργων εντός των
εκπ/κών δομών του ΟΑΕΔ και υπουργείου παιδείας, αντίστοιχου επιπέδου των κολεγίων.
3.
Κατάργηση
της αντιπαιδαγωγικής και απλήρωτης μαθητείας των ΣΕΚ - Κατάργηση όλων των τύπων
άτυπης κατάρτισης
4.
Θεσμοθέτηση
επισκέπτη-συνεργάτη καθηγητή εργαστηρίων (εμπειρικών, ειδικών τεχνικών, νέων
τεχνολογιών κ.α.) για συγκεκριμένο έργο, χωρίς να λογίζονται με τον αριθμό των
εκπαιδευτικών εργαστηρίων.
5.
Μαζικοί
διορισμοί εκπαιδευτικών στα σχολεία του ΟΑΕΔ, από ενιαίο πίνακα με κριτήρια την
εκπαιδευτική προϋπηρεσία και την ημερομηνία κτήσης του Πτυχίου. Για τις
τεχνικές ειδικότητες οι συνάδελφοι που έχουν αποκτήσει εκπαιδευτική προϋπηρεσία
στις ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ και διεκδικούν μόνιμη θέση στα σχολεία του Οργανισμού να έχουν
αυξημένη μοριοδότηση. Για τους εργαστηριακούς καθηγητές επιπλέον να
μοριοδοτείται και η τυχόν επαγγελματική εμπειρία που να αποδεικνύεται από
επίσημο ασφαλιστικό φορέα.
6.
Έως
ότου έρθει η σειρά για μόνιμο διορισμό των ωρομισθίων εκπαιδευτικών του ΟΑΕΔ (από
τους ενιαίους πίνακες υπουργείου
παιδείας), οι συνάδελφοι αυτοί, που εργάζονται στις ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ, και αφού
έχουν προσληφθεί με αντικειμενικά μόρια, να συνεχίζουν και για τα επόμενα
σχολικά έτη ως αναπληρωτές, κατοχυρώνοντας έτσι το δικαίωμα στη συνέχεια στην
εργασία.
7.
Οι
επιλογές διευθυντών υποδιευθυντών στα σχολεία μας να γίνονται ύστερα από
πρόταση του Συλλόγου διδασκόντων του κάθε σχολείου που θέλει να υπηρετήσει ο
ενδιαφερόμενος υποψήφιος.
8.
Να
ιδρυθούν ΝΠΔΔ -Σχολικές Επιτροπές (Σ.Ε.) - σε κάθε σχολικό συγκρότημα, που
συστεγάζονται με την συμμετοχή στο Δ.Σ. αυτής, των διευθυντών, εκπροσώπων της
αυτοδιοίκησης, των εκπαιδευτικών των σχολικών μονάδων, διοικητικών υπαλλήλων,
μαθητών και γονέων, της Ομοσπονδίας επαγγελματοβιοτεχνών και του Εργατικού
Κέντρου της περιοχής, για την πληρέστερη λειτουργία και διαχείριση των
σχολείων, καθώς και των κυλικείων, των μαθητικών εστιών (που πρέπει να
επαναλειτουργήσουν), όπως των μαθητικών συνεταιρισμών και των Γραφείων διασύνδεσης.
9.
Τακτική
αυξημένη χρηματοδότηση των σχολείων (Σχολικών Επιτροπών) από δημόσιους πόρους
κ.λ.π.
10. Δημιουργία νέων σύγχρονων ειδικοτήτων
τεχνολογίας αιχμής και εργαστηρίων καθώς και του εκσυγχρονισμού των υπαρχόντων.
11. Σε κάθε περιοχή -που υπάρχει πιστοποίηση
ΠΟΠ αγροτικών και παραδοσιακών προϊόντων
- να δημιουργηθούν αντίστοιχες σχολές ή παραρτήματα με τις αυτές ειδικότητες .
12. Σε κάθε σχολικό συγκρότημα να υπάρχει
ιατρείο με μόνιμο προσωπικό καθώς και κοινωνικοί λειτουργοί.
13. Δωρεάν μεταφορά από και προς το
σχολείο μαθητών (μέχρι την επανίδρυση των εστιών).
ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ:
1.
Αγωνιστικός
προσανατολισμός του σωματείου ενάντια στις μνημονιακές πολιτικές, στην
αδιαφάνεια, την αναξιοκρατία, τις διαθεσιμότητες-απολύσεις, την ανεργία, την
υποβάθμιση της εκπαίδευσης του ΟΑΕΔ, ενάντια στις περικοπές των μισθών μονίμων
και ωρομισθίων.
2.
Συμμαχία
με όλους τους εκπαιδευτικούς φορείς και τα εργασιακά σωματεία δημόσιου και
ιδιωτικού τομέα.
3.
Διεκδίκηση
για συμμετοχή στο Δ.Σ. του Οργανισμού και των περιφερειακών διοικητικών οργάνων
των εμπλεκόμενων εκπαιδευτικών συνδικαλιστικών και επιστημονικών φορέων της ΤΕΕ.
4.
Στο
υπηρεσιακό Συμβούλιο για θέματα των εκπαιδευτικών ΟΑΕΔ να συμμετέχει και το
Δ.Σ. του σωματείου
5.
Διεκδικούμε
άμεσα την επαναφορά της ωριαίας αποζημίωσης στο 1/70 του μισθού του
νεοδιόριστου πριν τις περικοπές των μνημονίων Ν.1566/85, όσο θα ισχύει ο θεσμός
του ωρομισθίου.
6.
Κατάργηση
του θεσμού του ωρομισθίων
7.
Για
κάθε θέση που δεν καλύπτεται από μόνιμους εκπαιδευτικούς αυτές να καλύπτονται
από αναπληρωτές, όπως γίνεται στο υπουργείο παιδείας.
Όλα τα παρά πάνω από μόνα τους δεν
μπορούν να πραγματοποιηθούν εάν δεν υπάρχει αγωνιστικό συνδικάτο στο χώρο του
ΟΑΕΔ, όπου σε συνεργασία με το υπόλοιπο συνδικαλιστικό κίνημα της χώρας τα
θέματα αυτά πρέπει να είναι στη καθημερινή ατζέντα των διεκδικήσεών μας.
Πρωτοβουλία για ενιαία πανελλαδική
οργανωτική - συνδικαλιστική δομή - μονίμων και εκτάκτων εκπαιδευτικών ΟΑΕΔ.
- Κανένας δεν μπορεί να μας σώσει αν δεν το τολμήσουμε εμείς οι ίδιοι για να σωθούμε!
- Η ανάθεση σε άλλους για μας χωρίς εμάς, έλαβε τέλος.
- Άμεση και ανακλητή εκπροσώπησή μας σε όλα τα επίπεδα.
- Σε πρώτη φάση είναι αναγκαία η λειτουργία πανελλαδικής ανοιχτής επιτροπής αγώνα μονίμων και ωρομισθίων.
Υ.Γ. 1. Οι συνάδελφοι (μόνιμοι και
ωρομίσθιοι), που επιθυμούν να συμμετέχουν στην ανοιχτή επιτροπή αγώνα να
επικοινωνήσουν μαζί μας στο email: ataxia.edu.oaed@gmail.com
2. Προσεχώς θα ανακοινώσουμε πιο εξειδικευμένα
την πρότασή μας για το νέο σχολείο στην ΤΕΕ και στο χώρο του ΟΑΕΔ.
Από την «ΑΤΑΞΙΑ» Εκπ/κών ΟΑΕΔ Νοτιοδυτικής Ελλάδας
ΠΑΤΡΑ 16-3-2015
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου