16 Σεπτεμβρίου 2014
Συναδέλφισσες/οι,
Με έντονη κινητικότητα ξεκίνησε το νέο σχολικό έτος σε όλα τα εκπαιδευτικά επίπεδα, εξαιτίας των τεράστιων προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές, οι γονείς και το σύνολο των εργαζομένων της χώρας, από τις μνημονιακές και αντιεκπαιδευτικές πολιτικές που εφαρμόζονται.
Ενώ η εκπαίδευση του Ο.Α.Ε.Δ. βρίσκεται στην καρδιά του προβλήματος, ενώ το σύνολο της εκπαιδευτικής μας κοινότητας βιώνει πολύ χειρότερες συνθήκες, ενώ τα προβλήματα που...
αντιμετωπίζουμε είναι πολλαπλάσια, ο κλάδος μας δυστυχώς είναι αδρανοποιημένος.
Με πραγματική «μαεστρία» οι υπεύθυνοι της Διοίκησης και της Εκπαίδευσης του Οργανισμού, αλλά και η ηγεσία του συνδικαλιστικού μας κινήματος έχουν αδρανοποιήσει τον κλάδο, έτσι ώστε να μην μπορούμε να αντιδράσουμε στις καθημερινές επιθέσεις που δεχόμαστε.
Με την ανακοίνωση αυτή θέλουμε να απευθυνθούμε προσωπικά σε κάθε συνάδελφο, να τον ενημερώσουμε και να ζητήσουμε να στοχαστεί:
1. Πού είχαμε φτάσει ως κλάδος και τι δρόμο ακολουθήσαμε διαχρονικά όταν οι δήθεν υπεύθυνοι έβαζαν στόχο την εκπαίδευση του Ο.Α.Ε.Δ., το εκπαιδευτικό μας σύστημα, τους νέους που επέλεγαν τον εναλλακτικό τρόπο σπουδών που προσέφεραν τα σχολεία μας και την εκπαιδευτική μας ιδιότητα.
2. Πότε στο παρελθόν το 1/5 του κλάδου μας απολύθηκε, όπως τώρα έγινε από την μνημονιακή κυβέρνηση κατ’ εντολή της τρόϊκας και η ηγεσία των συνδικάτων μας όχι μόνο δεν κινητοποίησε τους συναδέλφους, αλλά ούτε καν απέδωσε ευθύνες ως όφειλε να κάνει. Αντίθετα με κάθε τρόπο προσπάθησε να παραπλανήσει, να εκφοβίσει και να βγάλει λάδι την Κυβέρνηση, τους Υπουργούς και τη Διοίκηση του Οργανισμού.
3. Πως έπρεπε να κινηθεί ο κλάδος και τι τελικά έπραξαν τα Προεδρεία της Ομοσπονδίας και των Συλλόγων, όταν με τον Ν. 3184 καταργήθηκαν οι ΕΠΑ.Σ και η Μαθητεία και στη θέση τους δημιουργήθηκαν ΣΕΚ και πρακτική άσκηση για αποφοίτους σπουδαστές Λυκείων, ΣΕΚ και ΙΕΚ, οι οποίοι προσφέρονται ως βορά στις επιχειρήσεις, χωρίς μισθούς κατ’ εντολή Βερολίνου, Τρόϊκας και Μνημονιακής Κυβέρνησης;
Καθολική Μαθητεία ονομάζουν το εγχείρημα και οι υπεύθυνοι της εκπαίδευσης του Ο.Α.Ε.Δ. παζαρεύουν το ρόλο μας και διαγράφουν το σύστημα Μαθητείας, που επί χρόνια και μεγάλη επιτυχία εφαρμόζουμε, από τις μελλοντικές εκπαιδευτικές πολιτικές. Συνδιαλέγονται με Συμβούλους του Υπουργείου Παιδείας οι οποίοι με το αζημίωτο υποβάλλουν προτάσεις στην Τρόϊκα και το Βερολίνο, οι οποίες αποτελειώνουν τη Μαθητεία και την εκπαίδευση του Ο.Α.Ε.Δ. και παραχωρούν τις δομές και τα σχολεία μας για την εξυπηρέτηση των πολιτικών αυτών.
Στο θέμα αυτό θα επανέλθουμε με νεώτερη Ανακοίνωσή μας, διότι είναι ζωτικής σημασίας για την ύπαρξη της εκπαίδευσης του Ο.Α.Ε.Δ., απειλεί το εργασιακό μέλλον και την εκπαιδευτικής μας ιδιότητα. Δυστυχώς επαληθεύει τους φόβους και τις αγωνίες που έχουμε εκφράσει στους συναδέλφους και μαζί με τη διαβλεπόμενη καθολική αποτυχία των ΣΕΚ, τόσο στο Υπουργείο Παιδείας, όσο και στον Ο.Α.Ε.Δ., θα πρέπει να προβληματίσει όλους για την πολιτική σκοπιμότητα και την εξέλιξη της λεγόμενης «Εκπαιδευτικής Μεταρρύθμισης».
4. Τι πράττουν οι υπεύθυνοι της εκπαίδευσης του Ο.Α.Ε.Δ. και το Προεδρείο της Ο.Ε.Λ. όταν γνωρίζουν τη ρύθμιση που προωθήθηκε, με βάση την οποία κατατάσσονται οι απόφοιτοι των ΣΕΚ σε επίπεδο 3 μετά από εξετάσεις Πιστοποίησης και τους αποφοίτους Λυκείου και Ι.Ε.Κ. σε επίπεδο 4 και μετά από πρακτική άσκηση σε επίπεδο;
5. Τι πράττουν όλοι αυτοί οι υπεύθυνοι όταν είναι γνωστό ότι δεν μπορεί να ξεκινήσει το νέο σχολικό έτος, αφού για πρώτη φορά ξεπεράσαμε τα μέσα του Σεπτέμβρη και δεν έχει ακόμα εκδοθεί Προκήρυξη για την πρόσληψη ωρομίσθιου εκπαιδευτικού προσωπικού και μάλιστα όταν είναι γνωστό ότι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί που έχουν απομείνει δεν επαρκούν για να καλύψουν ούτε το ¼ των εκπαιδευτικών αναγκών των Σχολών μας;
6. Πως και πότε επιλέχτηκαν και με τι κριτήρια οι ειδικότητες που προγραμματίζονται για να λειτουργήσουν!!!!! το νέο σχολικό έτος; Ενημερώνουμε τους συναδέλφους ότι π.χ. σε ολόκληρη της Περιφέρεια Ηπείρου θα λειτουργήσουν σε επίπεδο ΙΕΚ μόνο δύο ειδικότητες και αυτές δεν προτάθηκαν από κανέναν φορέα μέσω του σχολείου, ενώ στην Ξάνθη μόνο στο Α΄ εξάμηνο θα λειτουργήσουν έξι (6) ειδικότητες;
Συναδέλφισσες/οι,
Μετά τα δημοσιεύματα των εφημερίδων στο τέλος Αυγούστου, ακολούθησαν το Βήμα της Κυριακής που επανέφερε το θέμα της συρρίκνωσης του Οργανισμού, αλλά και εφημερίδες της Τετάρτης 10 Σεπτέμβρη που δημοσιεύουν ερωτηματολόγιο που έχει αποσταλεί από την Τρόϊκα και τον κ. Φούχτελ στις Περιφέρειες και στους Δήμους της χώρας και τους ζητεί να καταγράψουν τους χώρους και τις αίθουσες διδασκαλίας που διαθέτουν, προφανώς για να χρησιμοποιηθούν και για την υλοποίηση του σχεδίου για την καθολική Μαθητεία που επεξεργάζονται.
Καλούμε τη Διοίκηση του Οργανισμού και το Προεδρείο της Ο.Ε.Λ. να τοποθετηθεί ξεκάθαρα στα παραπάνω, για να γνωρίσει το σύνολο των εργαζομένων του Ο.Α.Ε.Δ. και οι συνάδελφοί μας τα συμφωνημένα και τα σχέδια που επεξεργάζονται.
Η παράταξή μας αταλάντευτα θα αγωνιστεί μαζί με όλους τους συναδέλφους, εκπαιδευτικούς και διοικητικούς, που αρνούνται να σκύψουν το κεφάλι, που αρνούνται την κοροϊδία, που είναι έτοιμοι να παλέψουν μαζί με τους νέους για αναβαθμισμένη Τεχνική Εκπαίδευση, ίσες ευκαιρίες για όλους, να αγωνιστεί μαζί με όλους αυτούς που αρνούνται τον διαχωρισμό των νέων σε δυνάμενους και μη, που αρνούνται τη μετατροπή του εκπαιδευτικού συστήματος της Μαθητείας σε εργαλείο εξασφάλισης φθηνής εργασίας για τις επιχειρήσεις.
Συσπειρωμένοι πρέπει να διεκδικήσουμε:
- Δημόσιος και ενιαίος ΟΑΕΔ στην υπηρεσία των εργαζομένων και των ανέργων.
- Επαναφορά της εκπαίδευσης και αναβάθμιση της Μαθητείας στις Σχολές του Ο.Α.Ε.Δ.
- Άμεση επαναπρόσληψη των απολυμένων συναδέλφων.
- Να σταματήσουν οι διαβουλεύσεις και οι διαπραγματεύσεις που στόχο έχουν τη διάλυση της Μαθητείας και της Εκπαίδευσης του Ο.Α.Ε.Δ., καθώς και την εκχώρηση των δομών (Σχολείων) για την εξυπηρέτησης μνημονιακών πολιτικών.
- Άμεσα να στελεχωθούν τα σχολεία μας με ωρομίσθιο εκπαιδευτικό προσωπικό.
- Πρόσληψη μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού, αξιοποιώντας το ωρομίσθιο εκπαιδευτικό προσωπικό που επί χρόνια υπηρετεί τις Σχολές μας.
- Προγραμματισμό και λειτουργία ειδικοτήτων που έχουν ανταπόκριση στην αγορά εργασίας.
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ο.Α.Ε.Δ
Συναδέλφισσες/οι,
Με έντονη κινητικότητα ξεκίνησε το νέο σχολικό έτος σε όλα τα εκπαιδευτικά επίπεδα, εξαιτίας των τεράστιων προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές, οι γονείς και το σύνολο των εργαζομένων της χώρας, από τις μνημονιακές και αντιεκπαιδευτικές πολιτικές που εφαρμόζονται.
Ενώ η εκπαίδευση του Ο.Α.Ε.Δ. βρίσκεται στην καρδιά του προβλήματος, ενώ το σύνολο της εκπαιδευτικής μας κοινότητας βιώνει πολύ χειρότερες συνθήκες, ενώ τα προβλήματα που...
αντιμετωπίζουμε είναι πολλαπλάσια, ο κλάδος μας δυστυχώς είναι αδρανοποιημένος.
Με πραγματική «μαεστρία» οι υπεύθυνοι της Διοίκησης και της Εκπαίδευσης του Οργανισμού, αλλά και η ηγεσία του συνδικαλιστικού μας κινήματος έχουν αδρανοποιήσει τον κλάδο, έτσι ώστε να μην μπορούμε να αντιδράσουμε στις καθημερινές επιθέσεις που δεχόμαστε.
Με την ανακοίνωση αυτή θέλουμε να απευθυνθούμε προσωπικά σε κάθε συνάδελφο, να τον ενημερώσουμε και να ζητήσουμε να στοχαστεί:
1. Πού είχαμε φτάσει ως κλάδος και τι δρόμο ακολουθήσαμε διαχρονικά όταν οι δήθεν υπεύθυνοι έβαζαν στόχο την εκπαίδευση του Ο.Α.Ε.Δ., το εκπαιδευτικό μας σύστημα, τους νέους που επέλεγαν τον εναλλακτικό τρόπο σπουδών που προσέφεραν τα σχολεία μας και την εκπαιδευτική μας ιδιότητα.
2. Πότε στο παρελθόν το 1/5 του κλάδου μας απολύθηκε, όπως τώρα έγινε από την μνημονιακή κυβέρνηση κατ’ εντολή της τρόϊκας και η ηγεσία των συνδικάτων μας όχι μόνο δεν κινητοποίησε τους συναδέλφους, αλλά ούτε καν απέδωσε ευθύνες ως όφειλε να κάνει. Αντίθετα με κάθε τρόπο προσπάθησε να παραπλανήσει, να εκφοβίσει και να βγάλει λάδι την Κυβέρνηση, τους Υπουργούς και τη Διοίκηση του Οργανισμού.
3. Πως έπρεπε να κινηθεί ο κλάδος και τι τελικά έπραξαν τα Προεδρεία της Ομοσπονδίας και των Συλλόγων, όταν με τον Ν. 3184 καταργήθηκαν οι ΕΠΑ.Σ και η Μαθητεία και στη θέση τους δημιουργήθηκαν ΣΕΚ και πρακτική άσκηση για αποφοίτους σπουδαστές Λυκείων, ΣΕΚ και ΙΕΚ, οι οποίοι προσφέρονται ως βορά στις επιχειρήσεις, χωρίς μισθούς κατ’ εντολή Βερολίνου, Τρόϊκας και Μνημονιακής Κυβέρνησης;
Καθολική Μαθητεία ονομάζουν το εγχείρημα και οι υπεύθυνοι της εκπαίδευσης του Ο.Α.Ε.Δ. παζαρεύουν το ρόλο μας και διαγράφουν το σύστημα Μαθητείας, που επί χρόνια και μεγάλη επιτυχία εφαρμόζουμε, από τις μελλοντικές εκπαιδευτικές πολιτικές. Συνδιαλέγονται με Συμβούλους του Υπουργείου Παιδείας οι οποίοι με το αζημίωτο υποβάλλουν προτάσεις στην Τρόϊκα και το Βερολίνο, οι οποίες αποτελειώνουν τη Μαθητεία και την εκπαίδευση του Ο.Α.Ε.Δ. και παραχωρούν τις δομές και τα σχολεία μας για την εξυπηρέτηση των πολιτικών αυτών.
Στο θέμα αυτό θα επανέλθουμε με νεώτερη Ανακοίνωσή μας, διότι είναι ζωτικής σημασίας για την ύπαρξη της εκπαίδευσης του Ο.Α.Ε.Δ., απειλεί το εργασιακό μέλλον και την εκπαιδευτικής μας ιδιότητα. Δυστυχώς επαληθεύει τους φόβους και τις αγωνίες που έχουμε εκφράσει στους συναδέλφους και μαζί με τη διαβλεπόμενη καθολική αποτυχία των ΣΕΚ, τόσο στο Υπουργείο Παιδείας, όσο και στον Ο.Α.Ε.Δ., θα πρέπει να προβληματίσει όλους για την πολιτική σκοπιμότητα και την εξέλιξη της λεγόμενης «Εκπαιδευτικής Μεταρρύθμισης».
4. Τι πράττουν οι υπεύθυνοι της εκπαίδευσης του Ο.Α.Ε.Δ. και το Προεδρείο της Ο.Ε.Λ. όταν γνωρίζουν τη ρύθμιση που προωθήθηκε, με βάση την οποία κατατάσσονται οι απόφοιτοι των ΣΕΚ σε επίπεδο 3 μετά από εξετάσεις Πιστοποίησης και τους αποφοίτους Λυκείου και Ι.Ε.Κ. σε επίπεδο 4 και μετά από πρακτική άσκηση σε επίπεδο;
5. Τι πράττουν όλοι αυτοί οι υπεύθυνοι όταν είναι γνωστό ότι δεν μπορεί να ξεκινήσει το νέο σχολικό έτος, αφού για πρώτη φορά ξεπεράσαμε τα μέσα του Σεπτέμβρη και δεν έχει ακόμα εκδοθεί Προκήρυξη για την πρόσληψη ωρομίσθιου εκπαιδευτικού προσωπικού και μάλιστα όταν είναι γνωστό ότι οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί που έχουν απομείνει δεν επαρκούν για να καλύψουν ούτε το ¼ των εκπαιδευτικών αναγκών των Σχολών μας;
6. Πως και πότε επιλέχτηκαν και με τι κριτήρια οι ειδικότητες που προγραμματίζονται για να λειτουργήσουν!!!!! το νέο σχολικό έτος; Ενημερώνουμε τους συναδέλφους ότι π.χ. σε ολόκληρη της Περιφέρεια Ηπείρου θα λειτουργήσουν σε επίπεδο ΙΕΚ μόνο δύο ειδικότητες και αυτές δεν προτάθηκαν από κανέναν φορέα μέσω του σχολείου, ενώ στην Ξάνθη μόνο στο Α΄ εξάμηνο θα λειτουργήσουν έξι (6) ειδικότητες;
Συναδέλφισσες/οι,
Μετά τα δημοσιεύματα των εφημερίδων στο τέλος Αυγούστου, ακολούθησαν το Βήμα της Κυριακής που επανέφερε το θέμα της συρρίκνωσης του Οργανισμού, αλλά και εφημερίδες της Τετάρτης 10 Σεπτέμβρη που δημοσιεύουν ερωτηματολόγιο που έχει αποσταλεί από την Τρόϊκα και τον κ. Φούχτελ στις Περιφέρειες και στους Δήμους της χώρας και τους ζητεί να καταγράψουν τους χώρους και τις αίθουσες διδασκαλίας που διαθέτουν, προφανώς για να χρησιμοποιηθούν και για την υλοποίηση του σχεδίου για την καθολική Μαθητεία που επεξεργάζονται.
Καλούμε τη Διοίκηση του Οργανισμού και το Προεδρείο της Ο.Ε.Λ. να τοποθετηθεί ξεκάθαρα στα παραπάνω, για να γνωρίσει το σύνολο των εργαζομένων του Ο.Α.Ε.Δ. και οι συνάδελφοί μας τα συμφωνημένα και τα σχέδια που επεξεργάζονται.
Η παράταξή μας αταλάντευτα θα αγωνιστεί μαζί με όλους τους συναδέλφους, εκπαιδευτικούς και διοικητικούς, που αρνούνται να σκύψουν το κεφάλι, που αρνούνται την κοροϊδία, που είναι έτοιμοι να παλέψουν μαζί με τους νέους για αναβαθμισμένη Τεχνική Εκπαίδευση, ίσες ευκαιρίες για όλους, να αγωνιστεί μαζί με όλους αυτούς που αρνούνται τον διαχωρισμό των νέων σε δυνάμενους και μη, που αρνούνται τη μετατροπή του εκπαιδευτικού συστήματος της Μαθητείας σε εργαλείο εξασφάλισης φθηνής εργασίας για τις επιχειρήσεις.
Συσπειρωμένοι πρέπει να διεκδικήσουμε:
- Δημόσιος και ενιαίος ΟΑΕΔ στην υπηρεσία των εργαζομένων και των ανέργων.
- Επαναφορά της εκπαίδευσης και αναβάθμιση της Μαθητείας στις Σχολές του Ο.Α.Ε.Δ.
- Άμεση επαναπρόσληψη των απολυμένων συναδέλφων.
- Να σταματήσουν οι διαβουλεύσεις και οι διαπραγματεύσεις που στόχο έχουν τη διάλυση της Μαθητείας και της Εκπαίδευσης του Ο.Α.Ε.Δ., καθώς και την εκχώρηση των δομών (Σχολείων) για την εξυπηρέτησης μνημονιακών πολιτικών.
- Άμεσα να στελεχωθούν τα σχολεία μας με ωρομίσθιο εκπαιδευτικό προσωπικό.
- Πρόσληψη μόνιμου εκπαιδευτικού προσωπικού, αξιοποιώντας το ωρομίσθιο εκπαιδευτικό προσωπικό που επί χρόνια υπηρετεί τις Σχολές μας.
- Προγραμματισμό και λειτουργία ειδικοτήτων που έχουν ανταπόκριση στην αγορά εργασίας.
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ο.Α.Ε.Δ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου